های ملک

چگونه مشتری ملک پیدا کنیم

چگونه یک فوق ستاره شبکه سازی در املاک و مستغلات شوید

چگونه یک فوق ستاره شبکه سازی در املاک و مستغلات شوید

سلام به ” های ملک ” خوش آمدید

ساختن یک شبکه می تواند شبیه یک پروژه عظیم و بی نظیر باشد .خب!حالا از کجا باید شروع کنید ؟ چگونه در آن موفق شوید ؟خود را زیاد درگیر این موضوع نکنید.ما به شما کمک خواهیم کرد که چگونه مشتری ملک پیدا کنیم. در اینجا چهار راه وجود دارد که می توانید شبکه خود را تقویت کنید. به عنوان یک مشاور املاک و مستغلات، شبکه شما کسب و کار شما است . این می تواند به شما کمک کند بدون صرف پول در تبلیغات ،به مشتری های خود دست پیدا کنید ، یک شبکه ارجاعی با دیگر ارائه دهندگان خدمات ایجاد کنید و به طور کلی به شما کمک می کنند یک کسب و کار پایدار بسازید که در آن به طور مداوم نگران پیدا کردن مشتری و پروژه بعدی نباشید و برای آن عجله نکنید و به این سوال که چگونه مشتری ملک پیدا کنیم ، کمک کند.

در جمع های همکارانتان در شهر خود حضور داشته باشید

در ابتدا باید در نظر داشته باشید که ایجاد ارتباط حرفه ای به افراد دیگر نیز کمک می کند پس در شبکه سازی و ارجاعات آن خودخواه و بی منطق نباشید .(رابطه باید دو طرفه باشد) با توجه به این موضوع ،مهم است که تا آنجا که می توانید در جامعه همکاران  خود شرکت کنید . حضور فعال در اتاق بازرگانی شهر خود ،سازمان های حرفه ای، و یا حتی جلسات و دیدار های اداره ها  می تواند به شما در ملاقات با افراد جدید کمک کند . شناخت شما به عنوان یک عضو ثابت در جامعه شما می تواند به گسترش پایه مشتری کمک کند ، اما این تنها فایده نیست . همچنین شما را با محلات مختلف که در آن کار می کنید آشنا خواهید کرد که به شما کمک خواهد کرد در انتخاب محله ها به نسبت شخصیت و نیاز مشتری ها انتخاب مناسب تری داشته باشید .

دانستن این که چطور با دیگران رابطه ایجاد کنید و با انواع مختلف افراد ارتباط برقرار کنید، در شبکه سازی، کلیدی است . برای توسعه دهندگان املاک و مستغلات، ایجاد یک حضور مداوم در جامعه خود نیز مهم است . من نمی توانم اهمیت مشارکت فعال در جامعه را نادیده بگیرم . مشارکت در جامعه نه تنها پایه مشتری شما را افزایش خواهد داد، بلکه دانش شما را در مورد همسایگان ومحله (جایی که املاک مورد نظر شما در آنجا است) تقویت خواهد کرد . متخصصان املاک و مستغلات می توانند حضور خود را در جامعه را به هزاران روش توسعه دهند . در اینجا چند ایده وجود دارد :

  اسپانسر شهر یا منطقه خود شوید  

جشنواره های شهر یا منطقه خود، تیم های لیگ کوچک، یا رویداد های مدرسه ها  را حمایت کنید . امضا کردن به عنوان یک اسپانسر اجتماعی اغلب منجر به تامین یک نقطه برای نشان تجاری شما بر روی تی شرت تیم، جزوات یا بروشورهای تبلیغاتی می شود. این برای شناسایی برند تجاری شما عالی است .

داوطلب شدن

 هر ماه چندین ساعت وقت صرف کنید و زمان خود را صرف گروه های شهر یا منطقه خود و سازمان ها کنید . اگر می خواهید موضوع املاک و مستغلات را وارد زندگی دیگران کنید ، داوطلبانه برای بخش شهر یا منطقه خود از سکونت کارتون خواب ها، یا دسترسی به یک گروه حامی مسکن مقرون به صرفه در شهر خود، داوطلب شوید . این راهی خوب برای توسعه شبکه شما و تاثیر مثبت بر روی جامعه است .

  رادیو و رسانه شهر یا منطقه خود 

به ایستگاه رادیویی شهر یا منطقه خود تان بروید . برنامه های رادیویی عمومی همیشه به محتوا نیاز دارند. این احتمال وجود دارد که شما می توانید با مشاوره های تخصصی خود به برنامه های ان ها کمک کنید یا برنامه ای را برای خود دست و پا کنید .این می تواند نام شما را سر زبان ها بیاورد و به این که چگونه مشتری ملک پیدا کنیم ، کمک کند.

 

ایجاد مشارکت با کسب و کارهای شهر یا منطقه خود 

 پیوستن به گروه های شبکه های شهر یا منطقه خود، انجمن های غیرانتفاعی و یا انجمن های هنری که فعالیت های آنها علاقه و الهام بخش شما است .

 

برای اینکه در تلاش های جمعی خود بیشتر موثر باشید، در مورد آنچه که برای دیگران اهمیت دارد کنجکاو باشید . عوامل معمولا بسیاری از کارت های کسب و کار را رد می کنند و به ندرت با افرادی که با آن ها ملاقات می کنند، صحبت می کنند . به صورت کلی ایجاد شبکه کاری دشوار است ولی با نکات بالا این کار قابل تسهیل است . همیشه بهترین برخورد خود را داشته باشید و لبخند از روی صورتتان محو نشود .

 یک تیم ایجاد کنید

به عنوان یک مالک کسب و کار مبتنی بر خدمات، شما می توانید افراد دیگری را ملاقات کنید که کسب و کار خود را داشته باشند و احساس رابطه نزدیکی داشته باشند. ارتباط با افرادی که به بازار هدف شما خدمت می کنند و ایجاد روابط ارجاعی با آن ها – طراحان داخلی یا محوطه ساز ها – بسیار به کار شما کمک خواهد کرد . رییس کمیته املاک واشنگتن HSV ،او به گردهمایی های ماهانه اشاره کرد که این باعث ایجاد تفاوت زیادی در حرفه خود شده است – او به گردهمایی های ماهانه پیوست و دریافت که ارزش این تلاش را دارد .” این یک ابزار شبکه ای بزرگ برای من بود، زیرا من رهبران تجاری دیگری را در سراسر شهر ملاقات کردم که علاقه مند به شبکه سازی و ارجاع بودند .در در زمان هایی که در این جمع بودم بازده زیادی در سرمایه گذاری با این گروه داشتم و روابطم با دیگران در دیگر جامعه تسهیل شد،روابطی که تا امروز پا برجا است . داشتن شبکه ای از صاحبین کسب و کار همکار که شما می توانید اخبار و اطلاعات منطقه و شهر خود را با آن ها به اشتراک بگذارید می تواند منبع جدیدی از مراجعات ایجاد کند و باعث شود که شما در این مسیر کمتر احساس تنهایی بکنبد .

داشتن تیمی که متشکل از افراد قابل اعتماد و مطمئن باشد برای موفقیت در کسب و کار املاک حیاتی است . به عنوان یک توسعه دهنده املاک، من تنها به خوبی افرادی هستم که من را احاطه کرده اند .هر چه تیم من موفق تر باشد من نیز موفق تر خواهم بود . به یاد داشته باشید که در تیم سازی کیفیت مهم تر از کمیت است . سعی کنید اطراف خود را با افراد با ارزش و ایده های نو پر کنید .۵ نظر و ایده خوب بهتر از صد ها ایده غیر عملی است. علاوه بر متخصصانی که با آن ها به طور داخلی هم کاری می کنم(در تیم من هستند) ،روابط زیادی با افراد و شرکت های معروف در جامعه دارم . برقراری ارتباط با کسب و کارهای مکمل – فروشندگان صنعت املاک و شرکت هایی  که با آن ها رقابت نمی کنید یک ابزار شبکه سازی ضروری است . هدف خود را برای شناسایی و دیدار با افرادی  که می توانند برای شما مشتری ساز باشند (و یا برعکس) قراردهید .این کار برای شبکه سازی شما شگفتی ساز خواهد بود . برای مثال، هنگام کار بر روی یک ملک جدید ،من به شدت بر یک معمار و پیمان کار با تحربه تکیه می کنم . یک مجموعه ناقص از طرح ها می تواند به هزینه های مازاد و تاخیرات ساخت و ساز منجر شود . در حالی که هیچ پیمان کاری کامل نیست ،پیدا کردن یک پیمان کار که قابل اعتماد باشد و بتواند افراد مناسب را انتخاب کند کار بسیار سختی است . توسعه یک رابطه با یک معمار که با قوانین شهر یا منطقه خود آشنا است نیز ضروری است . این که یک معمار و پیمان کار به خوبی با هم کار کنند ، می توانند یک پروژه را تعمیر و یا خراب کنند . اگر آن ها منسجم کار نکنند تاخیرات ساخت و ساز می تواند منجر شود و به طور اجتناب ناپذیری هزینه های شما افزایش یابد و یا موجب نا رضایتی مشتری شود.پیمان کار و معماری را انتخاب کنید که با هم تجربه های زیاد و موفق داشته باشند  .

به طور مشابه، اگر مشتری با فرآیند وام مسکن ناآشنا باشد ،مشتری خود را به یک وام دهنده قابل اعتماد هدایت کنید که بتواند در یک تصمیم مالی پر استرس و مهم کمک کند . با حفظ روابط خوب بانکی، مشاوران املاک و توسعه دهندگان املاک می توانند شانس خود برای شرکت در یک تراکنش موفق را بهبود بخشند .

مشکلات را به اشتراک بگذارید و مشکلات را حل کنید 

زمانی که شبکه خود را از صاحبان کسب و کار و صاحبان کسب و کار درست می کنید، احتمال آن وجود دارد که شما مشکلات مشابهی را از فردی به فرد دیگر ببینید . هر زمان که یک راه حل برای مشکل دارید ،سعی کنید به همکارانتان کمک کنید حتی اگر آنها “رقیب” باشند – این می تواند به ایجاد حسن نیت و چگونه مشتری ملک پیدا کنیم کمک کند و این احتمال وجود دارد که در برخی موارد، آن ها یک مشتری مناسب برای کار شما دارند و به یاد رفتار شما می افتند و شما را در کار سهیم می کنند . Desare Kohn-Laski، صاحب Skye Louis Realty، با اشاره به اینکه برخی ممکن است بگویند که ارتباط با عوامل دیگر بی فایده است، اما من این فرصت را پیدا می کنم تا چیزهایی را یاد بگیرم که دیگران انجام می دهند تا کارآمد و مفید باشند .

ایده دیگر بررسی گردهمایی های شهر خودتان است که بیشترین فعالیت را در آن محل دارید و به موضوع آن کنفرانس علاقه دارید . اگر گردهمایی های حرفه ای وجود داشته باشند (که موضوعات آن ها بر پایه املاک و مستغلات باشد) می توانید خود را به عنوان یک گوینده و یا هماهنگ کننده برای یکی از جلسات معرفی کنید و دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید . فقط مطمئن شوید که ارائه تان واقعا مفید است و فقط به عنوان یک تبلیغ بزرگ فروش انجام نمی شود .

در سمینار ها شرکت کنید 

خارج از گردهمایی های شهر خودتان شرکت در رویداده ای صنعتی و کنفرانس های راهی خوب برای یادگیری در مورد نوآوری های بازار جدید، تاکتیک های اصلی همکاران تان و ملاقات با افراد جدید هستند . همچنین می توانید اطلاعات، بینش ها و استراتژی ها خود را به اشتراک بگذارید و حتی اگر برای بحث های و موضوعات این کنفرانس ها تناسب خوبی داشته باشید خود را به عنوان یک گوینده معرفی کنید .

این راهی خوب برای توسعه شبکه جغرافیایی شما است، به خصوص اگر شما مدت زیادی در همان منطقه زندگی می کنید و کار می کنید. با ملاقات مشاوران املاک و مستغلات ر بخش های دیگر کشور، یک شبکه ارجاعی به وجود می آورید که می تواند کسب وکار شما را زمانی که یکی از مشتریان به سمت شما در دنیا حرکت می کند برای شما بفرستد، و بالعکس .

آیا باید بر روی آنلاین یا آفلاین بودن تمرکز کنید 

همه این راهنمایی ها می تواند به صورت آنلاین یا آفلاین باشد یا در هر دو روش . هر دوی آن ها نقاط قوت و ضعف خود را دارند – شبکه آنلاین اغلب راحت تر است، چون شما می توانید از ابزارهایی مانند رسانه های اجتماعی استفاده کنید که یکی برای بسیاری از ابزار های ان است . شبکه های آفلاین اغلب کمی هدف مند تر هستند و می توانند حس شخصی بیشتری از ارتباط با مشتریان احتمالی ایجاد کنند . بهترین روش از ترکیبی از هر دو استفاده می کند. اگر شما تازه شروع به کار کردید، داشتن حضور آنلاین (سایت و پروفایل های وب سایت های ارتباط جمعی)منطقی به نظر می رسد، اما بیشتر شبکه خود را به صورت شخصی انجام دهید، و سپس بازاریابی آنلاین خود را به شکل یک شبکه شخصی خود بسازید. به این ترتیب، شما افرادی دارید که شخصا می توانند ضمانت شما را تضمین کنند، شما را به مشتریان جدید ارسال کنند، و حضور انلاین شما می تواند به شما یک بازگشت محکم به سرمایه گذاری در طول زمان بدهد و کمک کند که چگونه مشتری ملک پیدا کنیم.

 

یک وب سایت حرفه ای و وبلاگ ایجاد کنید 

به کسب و کار املاک و مستغلات تان به عنوان یک کسب و کار دیجیتالی و آنلاین نگاه کنید و تمام سعی خود را بکنید تا کسب کار خود را از وابسته بودن به کاغذ دور کنید . با توجه به جاذبه بصری، عقیده شخصی من این است که هر خانه ای داستانی را بازگو می کند . با این حال، شخصیت و داستان یک خانه در توضیح و تبلیغ آن گم شده است .با احترام به شعور خواننده ، یک وبلاگ خوب باید محتوای جدید و اصیل را به طور منظم منتشر کند . . به طور فزاینده، تصور اول شخص از یک خانه در ورودی جلو صورت نمی گیرد، بلکه بر روی صفحه نمایش کامپیوتر قبل از نمایش خانه صورت می گیرد . از تصاویر شهر یا منطقه خود استفاده کنید به تصاویر ساختمان های تجاری و بزرگ اطراف تکیه نکنید . از بسیاری جهات، شما تنها یک خانه را نمی فروشید ، کل یک فرهنگ جغرافیایی را می فروشید . بهترین کاری که باید بکنید این است که عکس های راحتی از نشانه های شهری شهر یا منطقه خود و سایت های شهر یا منطقه خود ارائه کنید . خرید و فروش املاک موفق اغلب محصول عکاسی عالی است .اگر شما در عکاسی خوب نیستید حتما یک عکاس حرا هی را استخدام کنید .همچنین سعی کنید تحقیق کنی که مردم بیشتر چه برنامه های املاک و مستغلات استفاده می کنند و در تحولات جدید، نوآوری ها و گرایش ها در صنعت به روز می شوید .تحقیق کنید که مشتریان شما چه بلاگ هایی را می خوانند؟ در چه جلسات املاکی آن شرکت می کنند و چه hashtags هایی را مورد استفاده قرار می دهند ؟

رسانه های اجتماعی 

وب سایت های ارتباط جمعی به ابزاری قدرتمند برای ارتباط با مشتریان تبدیل شده اند ؛ همچنین به شما فرصت خوبی می دهد تا دانش و تخصص خود را با استفاده از فرمت قابل انتقال به راحتی با مشتریان خود به اشتراک بگذارید . با توجه به وب سایت های ارتباط جمعی، به همه سوالات، ایمیل ها، و پیام ها در تمام کانال ها به سرعت پاسخ دهید . با کاربران تعامل کنید ،اخبار خوب را به اشتراک بگذارید و املاک خود را تبلیغ کنید . تماس گرفتن با شما را برای مشتریان تسهیل کنید و در همه شبکه ها فعال باشید . از فیس بوک و توییتر برای به اشتراک گذاشتن فهرست املاک خود استفاده کنید و املاک های خود را در سایت های گردآورنده اصلی املاک مانند دیوار و شیپور تبلیغ کنید . اطمینان حاصل کنید منظور خود را به درستیی بیان کرده اید تا به این سوال که چگونه مشتری ملک پیدا کنیم کمک کند.

 

نتیجه گیری

برای مشاوران املاک بلند پروازانه، شبکه سازی یکی از بهترین روش ها برای پیشبرد و ایجاد تماس طولانی مدت برای پیشرفت شغلی است .این که کجا ،به چه صورت و با چه کسانی شبکه سازی می کنید موضوعی است که باید برای آن هدف گذاری کنید .رفتار مناسب مهمترین اصل در شبکه سازی است. سعی کنید با خویشن داری و ب دور از تکبر اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید .سعی کنید با افرادی شبکه بسازید که برای هر دو سمت منفعت باشد و در چگونه پیدا کردن مشتری ملک کمک کند.

 

 

پیوستن به گفتگو